onsdag 19. desember 2012

Metalltrådyr

 
Vi fikk i oppgave å lage et metalltrådyr i produksjon. Vi fikk beskjed om at det skulle være et dyr og tredimensjonalt. Det skulle også settes inn i et yrke etter dyret ble ferdig.

Jeg valgte da å lage en fisk, siden jeg trodde det var det enkleste å lage, og veldig enkelt å knytte det opp mot et yrke. Det første jeg gjorde, var å tegne skisser. Men da jeg begynte med metalltråden for å lage et «skjelett» ble det noe helt annet en det skissene jeg hadde tegnet.   














Jeg brukte en litt tykk metalltråd for å lage skjelettet. Deretter brukte jeg en litt tynnere metalltråd for å feste en del som skulle hjelpe til å gjøre den tredimensjonal. Deretter surret jeg en ganske tynn metalltråd rundt hele fisken. Også surret jeg rundt en lilla metalltråd rundt fisken for å få inn litt farger. Jeg brukte også en tynn metalltråd på ansiktet til fisken, for å få til denne tredimensjonal. Jeg satt også inn to perler som øyne da jeg surret metalltråden i ansiktet til fisken.
















Jeg valgte og sette inn fisken i et yrke som kanskje ikke så mange forbinder akkurat med en fisk.
Men jeg følte at dette egentlig passet, så jeg valgte da blomsterdekorasjon
.





















Jeg ble egentlig ganske fornøyd med resultatet, siden det ble bedre enn forventet synes jeg selv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar