tirsdag 18. desember 2012

Hode og byste DEL 2

Etter bysten ble brent i ovnen, kunne vi male den og pynte litt ekstra med hår, tøy og diverse pynt.
Jeg valgte da å bruke under glasur i rosa og hvit maling for å male klær på skuldrene. Jeg brukte også rosa på leppene, for å få en mer leppe farge. Det ble også brukt svart på øyenbrynene, for å fremheve de.
På øynene brukte jeg svart og blå maling.
Da jeg var fornøyd med malingen, og hadde brent det for andre gang var det på tide med det siste. Hår. Jeg hadde med extensions for å så lime det på.


Resultatet ble ikke helt som forventet. Siden jeg ikke ble fornøyd med hvordan håret ble festet. Jeg hadde egentlig tenkt å la det være ned, men siden det ble så vanskelig og mye rot med alt håret, så ble det så jeg satt det opp i en liten «dusk» bak.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar